czwartek

Czas

Musisz dać sobie trochę czasu. Nie zakładaj, że od razu uzyskasz
płynność finansową – tj. sytuację, w ktorej bieżące dochody pokrywają
w całości bieżące koszty. Z drugiej strony, jeśli masz zabezpieczone
następne dwa lata (uczysz się lub masz pracę), możesz zdecydować się na powolne, ale systematyczne rozwijanie biznesu – w taki
sposob, aby kosztowało Cię to jak najmniej pracy i pieniędzy. Takie
rozwiązanie pozwala Ci bez większego ryzyka przygotować sobie
biznes, do ktorego wskoczysz w odpowiednim momencie bez ryzyka,
że się nie uda.
Taką strategię nieco nieświadomie przyjąłem przy pierwszym swoim
biznesie – CzasNaE-Biznes. Zacząłem go w wieku 17 lat i przez
pierwsze dwa lata systematycznie rozwijałem, ucząc się w tym samym
czasie. W momencie, gdy uznałem, że na pewno sobie poradzę,
założyłem własną firmę, rozkręciłem biznes i na nim się skupiłem,

odkładając studia na dalszy plan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.