Witaj
w gronie ambitnych i przedsiębiorczych kobiet, zamierzających podbić rynek
e-commerce!
Skoro
sięgnęłaś po tę książkę, to zapewne należysz do tej grupy osób, które cały czas
się rozwijają, poszukują nowych rozwiązań, korzystają z doświadczeń innych
osób, mentorów. Zatem już teraz gratuluję Ci podjęcia decyzji i działania, bo
zakup tej książki jest pierwszym krokiem oraz przede wszystkim dowodem tego, że
wzięłaś sprawy w swoje ręce.
Napisałam
tę książkę, aby pokazać Ci nieco odmienne podejście do tworzenia i uruchamiania
własnego sklepu internetowego. Poradników w tym zakresie jest już na rynku
przynajmniej kilkanaście, jednak to, co większość z nich cechuje, to bardzo
techniczne podejście do tematu. Ja natomiast chciałabym pokazać Ci go od
zupełnie innej strony, jako że jest to biznes jak każdy inny i podobnie jak
inne działalności wymaga odpowiedniego przygotowania.
Często
spotykałam się w swojej karierze z kobietami, które chciały w końcu zacząć
sprzedawać w Internecie, ale uważały, że ten temat lepiej od nich są w stanie
ogarnąć mężczyźni. Niejednokrotnie podczas tworzenia sklepu internetowego,
pomimo początkowych rozmów i nawiązania współpracy z kobietą, gdy przychodziło
do określenia tego, co taki sklep powinien w sobie zawierać, jakimi
funkcjonalnościami się cechować itp., oddawały one pałeczkę swoim mężom. A
przecież to ma być narzędzie służące ich rozwojowi i przydatne w ich drodze do
sukcesu, a nie mężów, współpracowników, przyjaciół…
Jeśli
i Ty do nich należysz, chciałabym pokazać Ci, że nie taki diabeł straszny, a
uruchomienie e-sklepu wcale nie wymaga od ciebie specjalistycznej Kobieta
wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy wiedzy czy
„fachowego”, męskiego, technologicznego oka. Swoją drogą, znam przynajmniej
kilka par, w których to kobieta jest bardziej za pan brat z nowymi technologiami
niż mężczyzna. Ogólnie utarło się takie przekonanie, że co techniczne, to
należy do mężczyzn, podczas gdy wcale nie musi tak być. Ba! Znam wiele kobiet,
które pomimo nieznajomości języków programowania, zupełnego braku orientacji w
zakresie technologii, systemów do sprzedaży, otworzyły swoje sklepy, które
obecnie bardzo dobrze prosperują.
WIĘCEJ ZNAJDZIESZ W: Kobieta wkracza w e-commerce
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.