środa

Skąd wziąć pomysł na sklep internetowy

Skąd wziąć pomysł na sklep internetowy?
Znikąd. Całkiem poważnie i na serio. Pomysł już na pewno masz, nawet jeśli jeszcze nie ukazał się on w całej swojej wspaniałej postaci, to zapewniam Cię, że już go masz… w sobie. Zanim pokażę Ci, jak go z siebie wydobyć, pozwól, że na chwilę się jeszcze w tym miejscu zatrzymam.
Z szukaniem pomysłu jest trochę tak, jak z poszukiwaniem odpowiedniego mężczyzny: im bardziej chcesz albo – co gorsza – potrzebujesz go znaleźć, tym bardziej on się ukrywa. Nie pytaj, dlaczego, po prostu tak jest. Pomysł albo masz i go czujesz, albo nie i wówczas nic i nikt nie pomoże Ci znaleźć odpowiedniego przepisu na sukces. Możesz próbować oczywiście coś wymyślać, aby tylko móc ruszyć, ale wiesz co? Prawdopodobnie nic z tego nie wyjdzie.
Nie chodzi bowiem o to, aby szukać sposobów na zaistnienie w biznesie, rozkręcenie go za wszelką cenę. Jeśli jeszcze nie czujesz tego, czym miałabyś się zająć, to może to jeszcze nie jest ten właściwy dla Ciebie moment w życiu? Jak chciałabyś bowiem sprzedawać coś, co nie jest Ci wystarczająco bliskie, znane, zrozumiałe? Możesz być pewna, że Twoi klienci to wyczują. W bardziej lub mniej bezpośredni sposób, ale tak się stanie. A Ty będziesz się wówczas mogła zastanawiać, co robisz źle, co jest nie tak, przecież inni zarabiają itp. Problem w tym, że to, co w ten sposób sobie wynajdziesz, nie będzie spójne z Tobą.
Ale wystarczy tych pesymizmów. Pomysł na pewno już masz, tylko być może jeszcze tego nie zauważyłaś albo nie zdałaś sobie z niego sprawy. Aby ułatwić Ci wejście na właściwą drogę, przygotowałam kilka podpowiedzi, wskazówek naprowadzających na właściwy tor. Niech staną się dla Ciebie inspiracją i pierwszym krokiem w kierunku odkrywania na nowo własnego biznesowego potencjału. Mam nadzieję i szczerze wierzę, że jeśli należysz do grona kobiet, które chciałyby coś zrobić, ale nie wiedzą, co, to już za chwilę wszystko stanie się dla ciebie jasne.
Wspomniane propozycje to źródła pomysłów, ale tkwi jeszcze jedna rzecz w tym wszystkim, która jest uniwersalna dla każdego z nich. Twój produkt musi rozwiązywać ludziom ich problemy(!), musi być świetny i wysokiej jakości, a wówczas będzie sam siebie sprzedawał. A do tego, ludzie muszą się o nim dowiedzieć. Jeśli będziesz mieć fantastyczne produkty, ale nikt się o nich nie dowie, to kto ma je kupić? W ten sposób nie pomożesz nikomu.

Podobnie w drugą stronę – możesz mieć fantastyczny marketing, ale jeśli produkt jest słaby, to także sukcesu nie odniesiesz. Pamiętaj o tym.
WIĘCEJ ZNAJDZIESZ W: Kobieta wkracza w e-commerce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.